torsdag 14 augusti 2008

No potatis

Hejsan, åt nyss middag och idag blev det lax & sallad. Kändes så himla tråkigt att inte kunna äta potatis till men jag måste vara hård om jag ska klara detta!
Jag skrev ju förut att jag skall göra om bloggen och jag undrar om ni har några idéer eller önskemål på hur den kan se ut och vilka färger jag ska använda? Har funderat hela dagen på hur jag vill ha den men det är svårt! Vad tycker ni? Jag ska börja lägga upp fler bilder på mig själv nu också, har väntat med det ett tag för jag ska snart köpa ny kamera that´s why.
Jag vill att det skall vara imorgon nu så att min blogg kan vara fin och omgjort! Hihi. PUSS

5 kommentarer:

Anonym sa...

rosa och silver är fint ^^!

Anonym sa...

Silver och svart ser lyxigt ut. Nått mönster på ena sidan är inte helt fel heller

Anonym sa...

skumma färger, orange, grönt osv!

Anonym sa...

Hallå Mickis =) Har suttit här och läst massa tråkiga bloggar, men vips så hittar jag hit. Precis vad jag behövde innan jag ska krypa ner i sängen. :) Tack

Anonym sa...

faktiskt, din blogg är något man inte kan sluta läsa, och då pratar jag även för dom som stör sig på dig och din blogg :) fortsätt som du gör tjejen !