lördag 2 augusti 2008

Lampor är till för att lysa!


Kom hem nu för ett tag sen, åt lax och färskpotatis till middag. Grymt gott. Jag avslutade min fredag hos en söt liten Jonathan som bor uppe i skogen, jag och några tittade på film där och drack massa kaffe så jag är ganska speedad nu! Wopedidu. Imorgon ska jag antagligen hem till Camilla eller så ska jag ut, vi får se hur det känns imorgon.

En liten sak som jag tycker är konstig! Varför släcks hela Mölnlycke ner vid 01:00 tiden? Jag fattar varför dom gör det men är det inte lite skumt endå? Jag kommer ihåg förra sommaren när jag var på väg hem från en kompis mitt i natten - jag hade väl en 45 minuters promenad framför mig då plötsligt när jag hade gått halva biten släcks alla jävla lampor. Det blev bäck svart. Jag som oftast är omänskligt mörkrädd körde med peppsnack hela vägen hem "nej mickis, det är ingen i mörkret" och "mickis, det är ingen bakom dig". Haha! Snart får jag väl byta ut sminket i väskan mot en ficklampa, känns ju verkligen inte bonnit.

Inga kommentarer: