onsdag 13 augusti 2008

Atlas

Godmorgon, nu är äntligen Sherin hemma! Hur har jag kunnat klara mig utan henne? Som tur är har jag ju nästan jobbat hela tiden när hon har varit borta så det har gått ganska så fort. Tittade precis på 27 dresses, jag gillade den inte. För amerikansk. Annars har min morgon varit lugn men inte länge till! Jag är så uttråkad att jag har dragit fram en Atlas för jag tänkte plugga på världskartan. Då är man nog inte så uttråkad att man inte vet vart man ska ta vägen.

Vad jobbigt det är att inte äta kolhydrater förresten. För mig som älskar bröd och potatis är detta verkligen en utmaning, men jag har gett mig fan på att lyckas och då ska jag fan göra det också! Måste sätta igång med träningen nu också, när skolan börjar gäller det. Eftersom jag känner mig själv ganska så bra vet jag att jag kommer vara svin trött och gnälla efter skolan men man måste faktiskt träna.

Nu ska jag plugga på världskartan och sen måste jag städa för Sherin och Milad ska komma hit. Vi hörs när dom är på väg här ifrån, puss.

Inga kommentarer: