torsdag 14 augusti 2008

Film tittande och läsning

Godmorgon, gick och jag och la mig alldeles för sent igår! Somnade nog inte förres kl 4. Idag ska jag iallafall gå och lägga mig i tid och imorgon ska jag gå upp tidigt så att jag kommer in i rutinerna igen. Allt jag vill just nu är att börja skolan, jag ser verkligen fram emot detta året det kommer bli grymt! Haha och vet ni? Om 72 dagar blir jag 18 år om jag har räknat rätt (25 okt).
Mina planer för idag är att titta på film och börja läsa min andra bok som heter James Joyce. James Joyce är en engelsk klassiker, min engelska lärarinna sa innan skolan slutade om vi är smarta så börjar vi läsa en engelsk klassiker under sommarlovet för att vi ska göra det sen när skolan börjar. Eftersom jag har så himla mycket tid till över pga min halsfluss kan jag ju lika bra börja läsa nu. Bra mickis. Vi hörs senare, pusspuss!

Inga kommentarer: