söndag 10 augusti 2008

Michaela - vem är gud?

Hej allihopa, detta är en riktigt uttråkad mickis som pratar. Vet ni vad? Jag har kallats Mickis hela mitt liv. Det är som mitt namn, mitt egna lilla fjortis namn. Alla kallar mig Mickis. Ibland när jag presenterar mig säger jag Mickis, gammal vana liksom. När folk tilltalar mig med Michaela är det som att jag skulle säga hela ditt namn, alltså ditt förnamn och ditt efternamn. Skumt helt enkelt. Jag tycker om namnet Michaela det är fint, men Mickis är mer jag. BLbalblala, märker ni att jag är uttråkad? Jag har varit inne i två dagar! TVÅ DAGAR! Mamma håller på att dö för att jag är så jobbig, jag pratar och håller på hela tiden. Hon bara suckar. Vet ni vad hon sa förut?
-Fyfan va jag ser skabbig ut.
-Ja, man är så ful när man är sjuk, och du ser verkligen inte ut som dig själv just nu!
Haha så jävla elakt. Borde jag gå och lägga mig nu? Jag ska ju upp tidigt imon för att åka till doktorn. Jag får nog göra det, puss!

(bilden är på mig och tjejerna i 1an, Linnéa är dock inte med)

2 kommentarer:

Anonym sa...

alla tjejer älskar smink!
NU KOMMER DU tänka "Nej inte en sådant där gratis smink kommentar igen"
Och nej, inte riktigt, jag har gott om smink hemma. Så varje smink grej eller liknande jag tjänar ihop i mitt namn TÄVLAR jag ut på bloggen.
För att ha större chans att vinna skriv ditt användarnamn i mina kommentarer när du har anmält dig.
Vem vet du kanske är den lyckliga vinnaren inom en kort tid!
http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/jag-lottar-ut-sminket.html

Anonym sa...

neej jag kommer sakna dej mickis :(