torsdag 14 augusti 2008

Underkläder - grunden till ett bra självförtroende

Som ni vet så är jag singel, för mig betyder det att man inte behöver lägga så mycket pengar på underkläder för den enda som kommer titta på dom är ju jag. Jag har nästan aldrig brytt mig om att ha sexiga underkläder därefter kom mitt smeknamn av killarna i klassen "babytoros". Babytoros = trosor med hjärtan och snobben på. Inte så sexigt. På senare dagar har jag kommit på att jag faktiskt inte behöver gå runt med hjärttrosor bara för att jag är singel, att jag är singel betyder väl mer att jag borde gå runt med sexiga trosor för att locka?

Ni vet i början av sommarlovet då jag och pappa var i Stockholm hade jag all tid i världen för mig själv så jag bestämde mig helt enkelt för att hitta nya underkläder. Det hela slutade med att jag gick ifrån H&M mycket nöjdare men lite fattigare men som tur är vägde ju nöjdare upp. För en gång skull förstod jag varför tjejer lägger så mycket pengar på underkläder (iaf tjejerna i min klass) - man mår så jävla bra i helt nya underkläder! Nu är allt jag kollar efter på internet skor och underkläder, en stor favorit när det kommer till underkläder är Victoria's Secret. Dom har så grymt snygga underkläder att jag börjar dregla varje gång. Nu kom jag in på helt fel spår men det jag vill komma till är att det faktiskt är värt att köpa nya underkläder för du kommer få ett grymt bra självförtroende trots att det bara är du som kikar ner på dom..

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygga!

Anonym sa...

Håller med dig! Underkläder kan lyfta upp både kläder och självförtroendet.=)

Anonym sa...

älskar victorias secret!!