måndag 11 augusti 2008

Halsfuckingfluss

Har spenderat största delen av dagen på sjukhuset, 4 timmar tror jag att det tog. Helt otroligt. Jag känner mig jätte svag och hel konstig. Doktorn konstatera iaf att jag har halsfluss men det kom liksom inte som en chock. Vet ni vad? Jag tog BLODPOROV också, utan någon som hellst protest sträckte jag fram fingret och pressade ihop ögonen så hårt jag kunde.
När doktorn sa, -Ja du Michaela, vi får nog ta lite blodprover fick jag direkt panik och började bita på naglarna men det var inte så farligt som jag trodde. Nu har jag äntligen fått medicin och ska så småningom bli frisk. Något som jag verkligen inte tycker om är att doktorn sjukskrev mig veckan ut, fan! Att jag jobbade förra veckan då jag mådde piss var ingen toppen ide, kommer jag aldrig göra om! Ibland är det lätt att vara efterklok.
Haha jag tog kort på mina tabletter, visst ser dom äckliga ut? Det är dom! Det är liksom små vita kulor i dom. Sen tog jag kort på mitt plåster också bara för att visa hur duktig jag är!

Inga kommentarer: