söndag 10 augusti 2008

I never kiss and tell instead I fuck and brag

Godmorgon, eller ja för ett tag sen iaf! Jag vaknade väl för en timma sen och jag har lyckats få i mig lite youhurt. Mina mandlar är jätte svullna så jag kan nästan inte svälja något!
Min hals skall alltid krångla. Funderade på att åka till akuten idag så att jag kan få medicin så att jag kan jobba, men helt seriöst så pallar jag inte att sitta där i flera timmar tillsammans med massa sjuka människor så jag får helt enkelt boka tid tidigt imorgon så att jag kan åka direkt efter det till jobbet. Det värsta är att jag vet att jag kommer få operera bort mina mandlar, förra gången jag hade såhär så pratade jag och doktorn jätte mycket om en operation men jag vill verkligen inte operera mig så jag slank liksom undan. Men nu när jag kommer tillbaka denna gången så finns det ju bara en utväg för jag orkar inte må såhär längre! Jävla skit mandlar är vad dom är.
Jag har väl inte så mycket att välja på när det gäller aktiviteter idag så jag får väl sitta inne och deppa med en film som jag har gjort hela helgen. Det är verkligen inte min stil att sitta inne en hel helg, man blir ju stirrig.
Okej, detta inlägget blev skit deppig men jag blir deppig när jag är sjuk och bara sitter inne, sorry.
Nu har jag bara två arbetsveckor kvar, slutar ju den 22 augusti. Sen börjar skolan den 25 augusti så det blir inte mycket ledighet för mig. Haha herregud. Skönt att få en maffig lön när skolan börjar iaf, det blir ju shopping samma dag! Nu blev jag glad hihi. Måste dricka varmt vatten med honung i nu, värsta som finns men vad gör man inte?

/M

Inga kommentarer: