tisdag 12 augusti 2008

Jag är den viktigaste personen i mitt liv

Vilket uppvaknande. Vet ni vad? Jag kom precis på att jag är en lycklig person för jag är jag!
Det måste verkligen jätte svårt för er att förstå hur jag känner och vad jag menar med det jag skriver just nu, men jag kan väl bara säga att så bra jag mår idag psykiskt, så bra har jag inte mått på länge! Jag ser verkligen inget negativt runt mig. Herregud vad jag mår bra!
Vet ni vad jag tror? Vi lägger ner för mycket tid på elaka människor, människor som bara tar din energi och tid. Sånna människor ska man inte ens titta åt. Skratta bara lite och glid vidare.

Detta året har varit mitt "nu är jag stor" år. Jag har verkligen vuxit upp, börjat förstå hur jag och allt funkar. Detta året har varit ett av dom bästa helt enkelt!
Jag umgås bara med människor som vill mig väl, och jag vill dom väl. Min familj är helt underbar den med, eller mina två familjer om man kan säga så. Har ju en på mammas och en på pappas sida. Jag älskar mina två familjer!

Ni tänker säkert vad har hänt med Mickis? Det har inte hänt någonting, jag har bara vaknat upp. Vaknat upp ur ca 10 års koma. Ett tag hade jag glömt av vem jag var men nu har jag hittat tillbaka och det känns toppen. Hoppas jag alltid kommer känna så som jag gör nu för då tror jag att jag kommer gå långt.

Inga kommentarer: