lördag 9 augusti 2008

Är du typen som vill gifta dig?

Det är jag! Först kanske man måste skaffa en kille men skit i det....Idag när jag tittade ut genom mitt fönster så såg jag min granne gå in i sin bil i brudklänning, hon ska nämligen gifta sig idag. Hon var så fin! Fast hon är ganska ful för övrigt men idag var hon fin. Jag kan beskriva hur min kille ska se ut. Han skall vara ganska lång, vältränad med stort axelparti! Fast inte så vältränad att han ser konstig ut, mitt i mellan helt enkelt. Brun som blond det spelar ingen roll bara han inte har slänglugg som jag och mamma kallar det. Halvlångt småfett hår och slänglugg går så bort. Fyfan! Han skall vara ganska solbrun och ha fina fötter. Är det för mycket begärt? NIX. Känner inte för att hitta honom just nu bara, han kan komma när jag är runt 25. Har inget emot om han är rik och amerikan heller.....Frågade mamma förut om hon skulle kunna tänka sig som gift en vacker dag men det kunde hon inte - kul. Hoppas hon inte gifter sig med grannen aka hennes kille bara för det skulle kännas weird.
Om jag skulle fråga Sherin om hon kunde se mig som gift skulle hon säga NEJ, hon kan verkligen inte se mig med en kille. Nu låter det som att jag är lesbisk men jag blir väldigt lätt uttråkad helt enkelt. Tråkigt men sant.

Nu ska jag fortsätta titta på my darling Tila Tequila, älskar det programmet! PUSS

Inga kommentarer: