torsdag 7 augusti 2008

Brandmän, me like

Självfallet är jag sjuk, vad annars. Gick till jobbet idag trots att jag mådde piss när jag vaknade, stod ut hela dagen men det var vissa tillfällen då jag bara ville skrika ut att alla sög och gå hem. Men lite kul hade jag faktiskt på jobbet, lyssnade ju på P3. Vet ni, helt plötsligt mitt under en låt börjar ett skit jobbigt högt ljud tjuta. Brandalarmet of course. Jag fattade typ inte det först, trodde att det hörde till låten på radion men när Frida började vifta mot mig lite längre bort tändes lampan. Vi samlades utanför och det var då brandmännen kom! OJOJOJ! Okej fine, dom var inte särskilt snygga men det spelar fan ingen roll. Så länge du är brandman får du tjejer - snygg som ful. Så är det bara. Stod och dreglade lite efter dom ett tag sen fick vi gå in igen. Kände mig verkligen som en kloakrotta när jag fick ont i ögonen bara för att jag gick utanför mitt jobbs dörrar, det är inte ok! Lyssnade på p3 resten av dagen och dom snackade om något som jag inte kommer ihåg va det hette men det var iaf något sånt här!
Ni får välja:

1. Aldrig mer äta god mat eller aldrig mer sova gott?
2. Bara lyssna på dansband eller inte höra någon musik alls?
3. Vara utomhus en hel vinter eller inomhus en hel sommar sommar?
4. Kyssar utan sex, eller sex utan kyssar?

Jag hade valt:

1. Aldrig mer äta god mat. Man kan ju alltid äta mellangod mat! Eller?
2. Inte höra någon musik alls! Att höra arvingarna i huvudet innan man ska sova är min stora fasa.
3. Inomhus på sommaren!
4. Vad tror ni att jag hade valt?

Inga kommentarer: