måndag 11 augusti 2008

Mickis kom i form knep
  • Undvik att äta:
  • - Pizza
  • - Godis (speciellt choklad)
  • - Ingen läsk, saft
  • - Chips, jordnötter, glass
  • - Potatis, pasta, ris, bröd (kolhydrat bomber)
  • - Kött, kyckling (ni får självklart äta kött och kyckling men jag avstår)
  • - Socker!!!

  • Bra att äta:
  • - Mycket fisk
  • -Grönsaker
  • - Frukt
  • - En rejäl frukost - fullkorns havregryns gröt (jag är jätte slarvig med det)

  • Träna 3 ggr/v.
  • Drick två glas vatten innan du äter.
  • Ät aldrig efter klockan 8.
Ovanstående har jag skrivit på en A4 och satt fast på kylskåpet så att jag alltid tänker på det när jag ska öppna kylskåpet. Jobbigt men effektivt.
-Good luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för tipsen :)

Anonym sa...

Du får ju vara bra dum om du går på myten om att inte äta efter klockan 8...