lördag 9 augusti 2008

Köttiga ben

Den 25 augusti börjar jag trean, förstår ni! Trean! Efter det är det menat att jag skall ta tag i mitt liv och gå min egna väg(?). Fick lite ångest precis, eller ångest och ångest men det känns konstigt. Satt och tänkte på att jag ska börja träna nu igen när sommarlovet är över och då kom jag på att jag måste vara slim till balen. Massa att tänka på! Ska ju hålla på med UF nu i trean också, UF liksom låter det inte dö tråkigt? Jag kanske har fel. Tur att jag ska jobba med världens bästa tjejer och att vi redan har en ide! Eller två idéer, som är riktigt bra enligt mig men dom kommer jag inte skriva om.
Jag är riktigt sugen på att börja skolan nu, är såååå trött på att jobba. Jag saknar min underbara klass och tjejerna! Jag har nästan glömt av hur det är att gå i skolan, känns som att jag har vuxit ifrån det. Har ju jobbat hela sommarlovet förutom dom tre första veckorna. Medans ni tänker hur fan har hon orkat jobba hela sommarlovet, tänker jag varför inte? Jag kommer leva så gott fram tills nästa sommarlov då jag kan jobba igen. Jag har offrat mitt sommarlov för vintern kan man säga. Okej, jag hade ju inte bangat ett helt underbart sommarlov med massa utlandsresor och party, men samtidigt måste man växa upp någon gång och inse att det är nu man måste börja jobba. Jag har riktigt mycket kött på benen nu tills jag ska söka ett riktigt jobb efter skolan, något som många av er inte har och det gör att jag kan skratta mig lycklig. Jag ångrar alltså inte mitt val angående sommaren.
Nu ska jag läsa en bok, just nu läser jag Smuts av Katarina Wennstam.

Puss

Inga kommentarer: