tisdag 5 augusti 2008

Hej bloggen

Denna dagen har verkligen inte stuckit ut på något märkvärdigt sätt, har varit på jobbet och cyklat hem. Allt jag tänker på just nu är att jag vill att det ska bli den 25te! Jag har planerat så många saker jag ska göra men för att göra och köpa dom sakerna behöver jag självklart mina pengar! Vill ha dom nu! Snart är det torsdag och då blir det after work som jag sa. Ser verkligen fram emot det, ska bli skit kul att äntligen få umgås med tjejerna som jag träffar varje dag utanför jobbet!
Vet ni hur mycket tid jag har för att tänka på mitt jobb? Ungefär 8 timmar! Jag går runt och tänker hela dagarna, fast inte på något särskilt vettigt. Jag tänker på allt mellan himmel och jord. Jag tänkte på massa roliga saker idag fast jag kommer inte ihåg en enda grej nu, haha. ÄH! Nu står det still i huvudet. Skall ta en promenix, vi kanske hörs efter det.

Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

man borde kunna klicka på bilderna du lägger ut så man kan se de i full storlek?