tisdag 5 augusti 2008

Saknar tjejerna!

Förbluffande härlig promenad. Gick i ungefär en timma. Blev skit glad för nu när jag var ute och gick så ringde helt plötsligt Madde, vi har liksom inte snackat på hela sommarlovet för jag har ju mitt jobb och hon har säkert fullt upp med sin pojkvän. Vi pratade om allt möjligt och jag skrattade verkligen hela tiden, hon frågade om jag ville följa med ut ikväll men jag ska ju till jobbet imorgon så jag var tvungen att tacka nej - fuck. Jävlar i helvet vad jag saknar henne, saknar Sandra, Sara och Linnea nu också! Det är vi liksom. Vad ska jag göra när vi slutar trean? Ingen ide att tänka på det nu då blir jag bara deppig....Visst är mina bilder härliga? Jag brukar alltid gå till just den bryggan när jag är ute och går. Sätter mig där en stund och tänker, det har ju blivit min nya grej nu - att tänka.
En ganska skum grej hände när jag var ute och gick, eller så nojar jag bara. Mitt ute i ingenstans ganska nära där jag bor står det två killar och försöker göra någonting med en sprillans ny grävmaskin. När jag kommer närmre och dom upptäcker mig hoppar dom snabbt ner och går i motsatt håll från mig och typ kliar sig i huvudena och låtsas att allt är som vanligt. Hm? Om polisen frågar mig imorgon om jag vet något om grävmaskinen kommer jag iaf ihåg hur dom ser ut, nästan. Haha vilken kärring jag är.
Nu ska jag se Blue Crush som går på kanal 3. puss!

Inga kommentarer: