onsdag 6 augusti 2008

Jag = gammal

Som ni vet så har jag jobbat största delen av sommarlovet (2 månader) och fem av dom veckorna har jag lyssnat på NRJs jävla skit musik dag in och dag ut. Nrj är en jävla skit kanal som bara spelar samma musik varje dag. I måndags fick jag nog, ingen mer nrj! Snurrade på den där knappen på radion som bestämmer vilken kanal som skall vara på och jag stannade på P3. Jag har alltid sett p3 och p4 som en vuxenkanal så jag kände mig riktigt mogen när jag lyssnade på dom, och dra mig baklänges. P3 är SÅ mycket bättre än nrj. Jag är helt fast - älskar att höra Kitty och Jonna prata om brustna hjärtan, och jag tycker att det är skit kul när folk ringer in och berättar hur dom blev dumpade. Haha man kan inte hålla sig för skratt när man hör historierna om hur människorna blev dumpade, vilka jävla idioter det finns. Visste ni att när någon utsätts för extrem stress (när någon nära dör osv) kan faktiskt hjärtat brista lite grann? Lyssna! det är skit intressant. Lite skum bakgrundsmusik dock...
Åt precis thai mat men jag kände verkligen ingen som helst smak. Förjävligt är vad det är. Skall poppa lite popcorn snart och lägga mig i soffan, Project Runway kommer ju ikväll. Jalaho! Vi kanske hörs senare eller så hörs vi imorgon, pussar och kramar♥ ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

p3 är grymt ;)