fredag 1 augusti 2008

Amundön

HALLÅ! Läget? Jag mår makalöst bra. Älskar mitt liv, speciellt när man har varit ledig från jobbet och när det är helg! Igår efter middagen hos Felicia och Louise (som var skitgod) körde mamma mig till Ludde. Jag, Ludde, Alex och David nattbadade i Rådasjön i typ två timmar så hela jag såg ut som ett russin när vi var klara. Haha en riktigt vidrig sak som hände när vi badade var att helt plötsligt kom det en äldre man och en ganska ung kille som kanske var i 23 års ålder och skulle necka! Fy i helvete va det va äckligt, kändes som att vi badade i deras snoppvatten! tyfan va jag ogillade dom två, två sånna där riktiga "hugg inte ner våra träd" killar.
Efter det gick vi hem till Alex där jag somnade i hans soffa - vaknade vid 10 någon gång i morse, då började jag och Ludde att titta på Eva & Adam - världens bästa! Sen kom mamma och hämtade mig. Jag, Mami, Felicia, Magnus, Louise och Mikael åkte till amundön och gottade oss. Life is good! Ska snart åka igen, grillning hos Louise och Felicia, haha jag är alltid i farten! Kom precis ut ur duschen för den delen också. Har fått en riktigt skön bränna, jag är nöjd. Tillfredsställd är vad jag är. Synd bara att Sherin inte är hemma, men snart kommer hon. Det gäller bara att inte räkna dagarna. Puss!

Inga kommentarer: