fredag 8 augusti 2008

Tröjan

Hej people, how are you doing? Jag är fortfarande sjuk men jag orkar inte skriva om det så vad ska ni göra idag? Jag ska nog bara slappa, lite rehab liksom.
Alltså jag måste bara säga detta! Jag har en SÅ snygg kille på mitt jobb och nu snackar jag inte om "brandmannen" you know. Nu snackar jag om en kille som jag och Frida kallar tröjan. Fråga mig inte varför han fick namnet tröjan men så är det bara. Han är gorgeous. Han är en sån där "va, är jag snygg?" kille. Han har ingen aning om att han är snygg alltså men det ÄR han. Han har en sån där go och muskulös kropp, sött ansikte och lite brun krulligt hår. Fyfan va go han är. Killar som inte vet om att dom är snygga är dom snyggaste!

Snart kommer Sherin och Milad hem och det ska bli skönt. Har verkligen längtat ihjäl mig efter dom.

Nu ska jag äta tacos, inte alls svenskt! Puss

Inga kommentarer: