måndag 3 mars 2008

Ajajaj

Förlåt för att jag inte skrev något igår men det var en riktigt seg dag. Slappade ganska hårt, tills jag fick ett ryck och jag fick för mig att jag skulle tona mitt hår rött. Haha, det gick sådär. Slutade i någon röd/ljus brun färg, mamma säger att det är orange men nej. Ni får ju hålla med om att rött hår är det sexigaste som finns. Enligt mig iaf, så nästa gång blir det fan rött. Inte ariel hår utan diskret rött. Ni fattar säkert inte men det kommer!
Kom nyss hem från skolan, slutade vid 12 snåret så jag mötte upp mamma på stan, vi gick och köpte en lampa till mitt rum (har ingen taklampa än trots att jag har bott här i 3 månader), och en kudde! Åkte hem med ett bussen och här är jag. Blir nog plugg och gymm idag, kanske en promenad nu i det härliga vädret också.
Nu tackar jag för mig så länge, hörs ikväll!

Puss !

Inga kommentarer: