onsdag 26 mars 2008

Onsdag

Haha jag är så dum, jag tänkte att jag skulle kunna se exakt vem som var den 1000de besökaren men jag ser bara det ni ser alltså antalet besökare så jag kan tyvärr inte säga vem det var. Endast du som var den exakta 1000de vet det :D Grattis anonym, du är bäst!

Jag gick ju ut på en promenad förut med mina två kusiner, glömde att nämna att min andra kusin också skulle med, vi gick ner till bryggan nedanför mig och slog hål på isen. Jag tyckte att det var ganska tråkigt så jag kom på en tävligt "vem kan hålla pekfingret under vattenytan längst"? Dom var klart på så vi körde. Det var inte så jäkla kallt i början men efter ett tag så började fingret domna bort och jag fick typ kramp i armbågen, fråga mig inte varför :P Vi var rädda för att det skulle komma en gädda eller nått och tro att våra fingrar var typ maskar men det hände aldrig som tur var! Envisa skitar som vi är drog vi slutsatsen att ingen skulle ge sig så vi räknade till tre då alla var tvugna att dra upp fingret. Vi lovade varandra att alla var tvugna att dra upp fingret så att ingen skulle vinna, som tur var drog alla upp fingret på tre!
Efter vår lilla tävligt gick vi hem till Fredrik (en av min kusin) och tittade på filmen "tretton". Störd film med en dampig unge i huvudrollen. Åh jag vill inte ens tänka på henne för hon var så gapig och jobbig!
Efter filmen gick jag hem till Sherin och hon berättade om hennes träff med en kille som hon har börjat träffa. Hon var sjukt missnöjd för han sov under hela "daten" eller vad man ska kalla det. Sherin hällde tom vatten på honom för att få liv i honom men hon sa att han knappt kunde hålla ögonlocken öppna. Nu låter det som att han är värsta svinet, men han var bara bakis och sjukt trött. Haha. Men han är sjukt snygg så han är nog förlåten imorgon ;).

Åh jag är nervös inför mammas operation, jag vet att allt kommer gå skit bra men jag tycker inte om när folk i min närhet inte mår bra. Håll tummarna imorgon bara så fixar det sig nog :)

Nu ska jag lägga mig lite i min säng och lyssna på min ipod, jag är verkligen jättetrött! Kanske skriver ett inlägg ikväll om jag inte somnar!




Sov gott om jag inte kommer tillbaka, PussPuss Mickis ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Mickis är alltid trött och lat...