torsdag 27 mars 2008

Heeej !

Idag har jag varit i stan med mina två kusiner, efter frukosten fick jag ett ryck och kände att jag inte har shoppat på ett tag (ignorerade totalt klänningen och armbandet jag köpte igår) och det slutade med att jag köpte en leopadmönstrad klänning/tunika, ett par knee socks och en tröj/klänning.Leopadmönstrad klänning från Gina, 199 kr.
Tröj/Klänning från Gina, 129 kr.
Knee socksfrån Gina, 49 kr.

Haha som ni ser är gina en favorit.

Efter stan tog jag bussen hem till Sherin och vi har haft en sååå mysig dag! Vi har slappat på bryggan, ätit kyklingsallad, ätit glass och gjort iordning Sherin (inför hennes date idag med Mr. sömnig), ! :D Super helt enkelt!



Nu ska jag äta för jag är så himlans hungrig ;). Vi hörs ikväll babes, Puss!

2 kommentarer:

Jenn sa...

snyggt! kolla in de klänningarna jag köpte på gina häromdan =)

Anonym sa...

mr sömning var inte sömning denna gången som tur var ;) love u /s