torsdag 13 mars 2008

Lycka

Hej babes, hoppas ni mår underbart! Det gör iallafall jag!
Dagen har flytit på bra, vi hade två timmars håltimma idag så jag och tjejerna drog ner till EH och käkade frukost samtidigt som vi pratade om allt mellan himel och jord. Mycket trevligt. =)
Sista lektionen jag hade var Engelska B som varade i två timmar, riktigt segt men ok. Vi tittade på en film som heter The Piano, den var ganska skum men nyttig eller vad man ska kalla det. Slutade kl halv 5, det var då allvaret började. Klockan halv 6 skulle jag har mitt muntliga omomprov i Psykologi B, detta betydde att jag hade en timme på mig att plugga! Och känner ni mig vet ni att jag skulle behöva minst en vecka! Det var bara för mig att läsa mellan raderna och komma ihåg det som känndes viktigt.
Klockan halv 6 mötte jag upp Marit som lärarinnan heter och vi körde igång. Ska jag vara ärlig har jag ingen aning om vad hon snackade om men jag babblade på om Ivan Pavlov och Sigmund Freud spiceat med krydd, krydd och mera krydd.
Tror ni jag klarade det? det kan ni ge er fan på :D Efter en halvtimmas muntligt sa hon "det räcker nu, du får g". :D yes! Jag trodde att jag skulle dö av lycka men jag behöll lugnet tills jag kom ur syn för Marit. Nog talat om skiten!
Imorgon är det fredag! Ska ni hitta på något roligt? Jag ska vara med A och vi ska antagligen ut i natten. Det ska bli kul att vara med henne för vi har nog inte varit med varandra på en månad, vet inte varför men ibland blir det bara så.

........Vill bara säga att mina klasskompisar (speciellt Johannes) är otroliga och underbara på alla sätt och vis! Skulle inte vilja byta ut er för en miljon!

See you tonight, puss !

Inga kommentarer: