fredag 28 mars 2008

Godmorron!

Vilken natt säger jag. Eftersom mamma opererades igår är jag ju ensam hemma, och jag är alltid nojjig när jag är ensam hemma. Jag låg i soffan och tittade på American Pie 2, när klockan var 11 tror jag att jag somnade. Vid klockan 5 inatt vaknade jag av att det var någon på tv som skrattade, då gick jag till min säng och skulle sova, men då hörde jag någon konstig "varnings signal" och då fick jag för mig att dawn of the dead hade kommit till mölnlycke och att typ kommunen varnade oss från att gå ut! Haha fyfan.
Alltså jag är så jävla rädd för dotd så av vänlighet säger jag bara se aldrig den, eller 28 weeks later. Dom är lika sviniga så det spelar ingen roll vilken av ni inte ska se! Jag är dum i huvudet, jag älskar att titta på skräckfilmer, men efteråt ångrar jag mig alltid!
Men i mina ögon verkar dotd så jävla verkligt, alltså alla människor på jorden kan ju bli smittade av ett dödligt virus. Det är ju liksom inte omöjligt, och skulle det hända, alltså att vi blir smittade och springer runt och är störda då skulle jag nog få en hjärtattack! Men shit nu ska jag sluta nojja.

Det här linnet vaknade jag upp i imorse, jag har glömt att säga att jag fick den i mitt Påskägg, visst är det sött!

Hur mår ni idag, vad ska ni hitta på? Jag har verkligen inga planer fast ikväll tror jag att jag ska ut. Nu ska jag äta frukost :) PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart är linnet köpt? :)

Jenn sa...

haha jag hatar skräckisar.. Idag blir det städning inför morgondagens fest =) Ska rida o så med, såklart =)