tisdag 11 mars 2008

Ny stil

Som ni ser har jag helt bytt stil på min blogg, hoppas att ni tycker om det lika mycket som jag :)

Imorgon är jag som sagt ledig inför "bolivia projektet" och det känns bra. Då kan jag gå och lägga mig sent och ingen skola innebär sovmorgon, loveli!

Idag kom jag och tänka på hur mycket jag saknar sommaren, det är alltid så bra stämmning då och alla är glada. Men denna sommaren kommer nog inte bli som alla min sommrar har varit innan, jag kommer nog jobba hela denna sommaren. Känns sådär, men pengarna kommer sitta bra sen när sommaren är över. Då kommer jag vara deppig och shoppgalen. Men en resa kommer det iaf bli i juli eller i augusti till London :D! Det känns bra....
Men herrar och damer, nu ska jag gå och lägga mig.

Sov sött, kram

1 kommentar:

Anonym sa...

ballare nu ^^