måndag 10 mars 2008

Hej sötnosar!

Idag har det varit en slapp dag, som ni vet så började jag kl 11:10 men när jag kom till skolan var den lektionen inställd så jag började inte förens 13:10. Jag och tjejerna drog ner på stan och fikade lite. Riktigt mysigt! :) Sen åkte vi tillbaka till skolan för att gå på våran enda lektion som var Svenska. Rå tråkigt men nödvändigt för vi har nationella på fredag.
Jag kom hem runt tre, då ringde Alex och Viktor och undrade om dom kunde komma förbi och det kunde dom. Vi var hemma hos mig ett tag och snackade om allt möjligt, sen gick vi till ICA och köpte en grej, sen gick vi ner till en brygga som är i närheten av mitt boende och där satt vi tills Alex pappa hämtade Alex och Viktor :D kan dagen bli bättre när man får umgås med mina killar? nej.
Nu är klockan 20:50 och jag ska sätta mig i soffan och äta lite Daim glass med min kära mor :D Pusspuss

Inga kommentarer: