onsdag 19 mars 2008

Gästblogg 19/3 - CAMILLA STENSON

Här med har Michaela givit mig äran att gästblogga i hennes blogg. Detta ser jag som en grymt stor utmaning och självklart måste jag överträffa henne med någonting utöver det vanliga. Nämligen en stor ökning dags-besökare!


Solen skiner över Göteborg och dollarn ligger nere i sex kronor. Detta förgyller min dag mer än någonting annat! Men kanske inte Michaelas eftersom att jag här med kommer att avslöja 5 saker ni faktiskt inte visste om henne!


1. Dricker mest alkohol av alla ALLTID
2. Byter nästan aldrig strumpor (skyller på att dem är så obekväma då dem är nytvättade)
3. Är mer djurvän än någon annan
4. Föredrar manlig pirecing i könet framför ansiktsregionen
5. Andvänder tandkräm för att ta död på finnar



Tack för mig, Vi ses nästa vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fräsht!

Anonym sa...

roligt att veta :D