onsdag 26 mars 2008

Onsdag

Heej! Gud vad ni måste tycka att jag är tråkig som aldrig är hemma och kan blogga längre, jag har bara sjukt mycket att göra helt enkelt. Busybusybusy! Som idag, jag vaknade vid 11 för att en kvart senare åka till min morbror och städa lite hos honom. Som jag har nämt är dom ju borta under hela veckan så jag får betalt för att städa där. Känner mig lite som en slave men fan pengar som pengar liksom + att jag älskar att städa! Jag städade till klockan 14 ungefär då mamma hämtade mig så vi kunde åka och handla, mamma ska ju opereras imon så jag var tvungen att bunkra upp med mat. Jag köpte även ett armband och en klänning från affären Sagolikt. Sen fick jag springa till biblioteket för att låna bokjäveln "Gullivers resor", men jag hyrde barnversionen för att jag tittade igenom den "riktigta" Gullivers resor och jag mådde illa bara jag såg orden. Icke, sade blablabla USCH!
Nu är jag äntligen hemma, men tro inte att jag får vila för det. Min kusin ringde precis och sa att jag skulle ut och gå med honom så det är ju bara att bita ihop! Eller äsch, vad är det hemska med det? Att promenera är jätte skönt så jag ska inte klaga. Nu ska jag bädda min säng innan min kusin kommer, hörs sen!


Armband från Hultquist, 299 kr.
Matchande örhängen från Hultquist, 99 kr.Vila klänning 399 kr.


Puss och kram Mickis!

Inga kommentarer: