söndag 30 mars 2008

Hej!

Alltså kolla på hunden, galeeet söt! Nu är jag inne på hundspår som ni kanske märker, en tjejkompis till mig som heter Karima köpte en vovvsing under Påsklovet och jag är sååå avundsjuk. Här har ni en bild på hennes hund som heter Elliot,
Elliot är snart 8 veckor och hade tydligen kostat 15 000 kr.

Jag är inne på papillon/pekingese eller en liten chiwawa. Jag älskar små hundar för dom är så sjukt mysiga. Nu gäller det bara att övertala mamma, skulle det vara så att jag inte får ett sommarjobb då kan jag ju ta hand om hunden hela sommarlovet och träna den och så. Fyfan va detta låter bra i mina öron! Här har ni några bilder på hundar jag skulle kunna tänka mig.

pekingese
papillon
chiwawa

Åh jag döööör vad dom är söta! Helt jävla underbara, jag vill ha alla tre raserna men det går inte så skulle jag få välja en av dom så vet jag inte heller! Haha.
Med det säger jag godnatt och vi ses och hörs imorgon, puss !

Inga kommentarer: