fredag 21 mars 2008

Fredag

Idag är det fredag, känns helt underbart med Påsk Lov faktist. :) ... Igår var jag med Milad, kan tänka mig att jag inte var så jätte rolig att vara med för jag somnade hela tiden. Vi tittade på filmen Sweeney todd, eftersom jag inte tycker om filmer som man sjunger i hela tiden lyckades jag inte hålla ågonen öppna. Moulin rouge är den ända musikalfilmen jag tål, jag avskyr high school musical finns inget värre! Bläbläblä.
När klockan var ungefär 02:00 bestämde jag mig för att cykla hem, det är inte alls långt 5 min med cykel kanske men det var en förjävlig resa. Jag var döskraj. Det var halt ute, sjukt mycket snö som åkte rakt in i ögonen, motvind och kallt. På hela vägen hem till mig mötte jag ingen människa eller bil, sånt skrämmer mig. Jag hatar att vara ute själv, eller liksom att inte se någon annan. Jag är nämligen sjukt rädd för Dawn of the dead och jag kan typ se framför mig att jag är ute själv och helt plötsligt kommer värsta packet med zombies och jagar mig. Gah.
Lite panik på denna bilden.

Fredag idag som sagt, jag funderar på att bara vara hemma och städa mitt rum och tänka ut hur det ska se ut här inne. Flyttade ju hit i september(?) så jag har inte riktigt tänkt ut hur allt skall vara eller se ut än. Det är faktist svårt att hitta dom rätta tapeterna och möblerna.
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig lite i soffan, jag är svin trött. Haha.

Hörs senare, PussPuss Mickis

Inga kommentarer: