söndag 16 mars 2008

Sent söndagsinlägg

Alltså jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde ikväll hemma hos Milad. Jag, Sherin och Milad var hemma hos honom, Sherin satt framför datorn och Milad satt i sin säng. Jag låg på Milads golv och slappade lite men helt plötsligt tyckte jag att det luktade brännt. Milad ba "amen det måste vara för att du och jag brännde popcornen igår". Jag ba "aa okej".
5 min senare står jag och Milad och luktar på hans parfymer då plötsligt Milad trampar i något blött, då har milads hund Kian kissat en sjukt stor pöl på golvet precis vid mitt huvud! Tur att jag inte fick det på mig! Men hur fan kunde jag tycka att det luktade brännt? Haha, vi skrattade som fan. Sjukt äckligt dock!
Sen så skrattade vi sjukt mycket också när vi såg den här bilden på en mycket nära vän till mig men jag får inte skriva några namn!
(ni får dra era egna slutsatser ang bilden)


Nu är klockan 20:01 och jag måste verkligen sova för jag har varit så sjutk trött denna helgen.
Igår när jag var hos Milad hade jag somnat i soffan, och helt plötsligt hade jag sagt "Milad kissar du?", milad ba va? jag ba "är du på toa"? Sen hade jag somnat om igen :D + att jag hade slängt en sked på marken. haha ! Jag är störd när jag sover, jag pratar i sömnen och gör saker som jag inte kommer ihåg sen när jag vaknar.
Här kommer några bilder som milad tog på mig när jag sov,

Haha snyggt va?



Nu ska jag nana, sov gott så hörs vi imorgon! Kram Mickis

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror det på den första bilden är en fot ;)

Anonym sa...

HAHA

Anonym sa...

haha pung :D