tisdag 18 mars 2008

Tisdag







Jävla is, idag när jag gick till bussen trillade jag två gånger. Först när ingen såg, yes, sen när tre bilar stog och väntade på att jag skulle gå över på övergångsstället. Fan va det var pinsamt. Jag skämdes som fan, självklart skulle jag trilla liksom! Åh, skön start på dagen....

Skolan alltså. Riktigt segt, jag och tjejerna fikade i ungefär två timmar på EH. Det va mysigt. Jag var störd, har varit riktigt störd idag. Jag har speciellt varit jobbig mot Sara men jag vet att hon tycker om det innerst inne. Att vara i strålkastan.

När jag kom hem från skolan kom Sherin hem till mig och vi satt på bryggan vid mig och tog det lugnt och pratade, sen åkte vi hem till Milad och tittade på "The Eye". Råläskig film. Men den är värd att se, Jessica Alba är ju med i den!

Här kommer lite bilder från idag :)

PussPuss!

Inga kommentarer: