lördag 8 mars 2008

Heeej

Föflår förlåt förlåt, nu tänker jag inte komma med någon bortförklaring. Jag har inte orkat helt enkelt. Det här håller inte. Alltså jag har blivit så sjukt kass på att blogga och jag fattar att ni blir sura när jag inte gör det, från och med nu lovar jag iaf att blogga varje dag!
För att jag ska gottgöra er kommer en dagsdos av skvaller,
min pappa har ett ganska brett kontaktnät gällande alla branscher, han känner personer som är med i olika tv program på tex 5an och 3an, men nu ska vi prata om tv programmet som visas på kanal 3 där Anna Skipper är spindeln i nätet eller vad man ska kalla henne. Hon predikar alltid om att alla ska äta dittan och dattan med groddar och bönor, dom får verkligen INTE röka eller dricka alkohol! Man tror ju att Anna är helt flawless men där tar man fel, Anna röker nämligen som en skorsten. Det trodde ni inte va? När jag och pappa i fredags stog utanför nån fiskchark för att köpa lax slängde han ut sig det. Visste du att Anna, Anna Skipper röker? VA sa jag som följer "Du blir vad du äter" varje vecka...Snacka om dubbelmorals kärring.

Nu vet ni det!


Puss

Inga kommentarer: