onsdag 12 mars 2008

Onsdag

Hej! Hoppas att ni mår bra? Det gör jag :) Vaknade för knappt en timma sen då några gubbar utanför mitt fönster sprängde och spränger ett berg. Riktigt skönt uppvaknande kan jag ju säga.
Idag så ska jag sola och plugga. Jag behöver verkligen inte sola men ibland kommer jag in i vissa faser då jag är solgalen och solar hela tiden, någonting jag verkligen behöver göra är att plugga och det ska jag bannumig göra idag också! Plugga bör man annars dör man som någon måste ha sagt någon gång i tiden.
Jag har drömt riktigt sjuka drömmar inatt! Ni vet Tobias som jag skrev om igår, "Sverigen hjälte", jag drömde att jag och han var på Liseberg och vi dansade på en såndär dansgrej med pilar i marken och så ska man röra sig rätt för att få poäng (dance mania/stepmania tror David att det heter men jag är inte 100). Vi dansade på en sån tillsammans och han ba "Mickis, stäng ögonen det flyter på bättre då". Haha, jag ba okej jag förstår och så blundade jag. Så här fortsatte det hela natten. Helt stört!
Men nu måste jag gå och äta frukost för jag är jätte hungrig, vi hörs sen!

Pussss

Inga kommentarer: