tisdag 11 mars 2008

Heya babes


Dagen började med att jag försov mig, jag fick stressa som bara den till skolan och när jag kom fram gick jag in i fel klassrum. Åh.
När jag väl hittade rätt så hade vi eneglska i 100 år känndes det som. Förutom min stressiga morgon har dagen varit relativt bra, jag har fått massage av Linnéa Lasson i ca fem underbara min, eller underbart och underbart hon tog i från tårna så ibland känndes det som en kota sprack. Men jag höll masken. Jag masserade även Linnéa i fem min och hon sa att jag var världens bästa massörska. På bilden ser ni att jag har ett fast handtag om Ls rygg.
....Känns bra att jag har två prov på torsdag, har jag pluggat? Nej. Men det kommer med tiden. Jag måste verkligen ta tag i skolan nu känner jag, hela min framtid ligger på vad jag presterar nu. Och hitintills har jag verkligen inte utmärkt mig som en framtidstänkande människa. men det kommer väl med tiden som sagt...... Hoppas jag :P haha.

Jag slutade vid kvart i 1 idag, riktigt skönt! Imorgon är jag ledig, eller alla ettor och tvåor på min skola rättare sagt, vi ska tydligen samla in pengar till barn i Afrika. Jag vet vekligen inte vad jag ska göra, men jag vet en sak och det är att jag inte tänker stå själv på stan med en bössa. No way josé! Vi får se hur det går med den insamlingen alltså, jag känner mig sådär ivrig att (som lärarna föreslår)
*Städa hemma hos någon
*Spela musik på stan/hålla en större konsert
*Sälja egengjorda smycken
*Gatuteater
*Stå med bössa på stan.
Helt seriöst, vem satsar på gatuteater för att få enkronor som man ska ge till Afrika, alltså jag låter elak nu men har inte mina lärare bättre förslag så får det fan vara!

Nu när jag väl känner mig duktig ska jag gå och plugga, jag kommer ikväll babes. Puss

( Linnéa hälsar till alla ;) )

Inga kommentarer: