tisdag 25 mars 2008

Godmorgon!

Tisdag idag alltså, snart är lovet slut :P Men det är inget att gråta över för det betyder bara att vi snart har sommarlov och det är faktist bättre än påsklov.
Jag kom hem vid 01:00 tiden igår, somnade vid 02:30. Men jävlar vad jag hade kul hos Milad :D Sherin är en av många som håller på med nattstad, och hon hade inte varit inne där på jätte länge. Så hon gick in igår för att kolla läget liksom, vi tittade på hennes bilder och där hade hon ett allbum som hette "Knas". Jag skrattade ihjäl mig och det gjorde Milad också :D Jag vet inte vad det är som är så roligt med det men det var bara sjukt kul igår. Och så gjorde vi massa störda grjer som tex drev med mig bara för att jag hade sagt så här i sömnen,
-Vart är Emil?
Milad,
-Va??
Jag,
-Va :S äh.
Så hade jag somnat om :D Jag pratar så sjukt mycket i sömnen men det är jätte kul att höra nästa dag vad jag har sagt och gjort!

Men nu ska jag ut och gå, har hört att det är bra att ta en promenad innan frukosten så vi hörs sen!

PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

zxtHej! Vill du tjäna pengar på att vara med i en community? Bli medlem i yuwie: http://piurl.com/GP
Det är som facebook, myspace eller vilken community som helst. Enda skillnaden är att du får pengar för att vara med! Du behöver inte anstränga dig alls, du addar vänner och skriver till dem då och då, som på andra communities. Men det är klart, ju mer aktiv du är, desto mer tjänar du. Efter att du registrerat dig kan du lägga upp en banner i din blogg för att få dit fler medlemmar, och då tjänar du ÄNNU mer! Du har ingenting att förlora, så varför inte ge det en chans? :)

Anonym sa...

hoppas promenaden och resten av dagen var trevlig :)