lördag 29 mars 2008

HEJ BABES!

Gud vad jag har varit Duktig, med stort D! Vid 13 tiden cyklade jag ner till Sherins jobb (café) och käkade frukost (aldrig gott att äta frukost hemma av något konstigt skäl). Det blev en räkmacka och varm choklad för nyttighetens skull ;) Där satt jag och tjöta med Sherin tills klockan blev 15 för då skulle Sherin och hennes syster stänga. Jag stog lite i disken och diskade som en riktigt prinsessa, dagens goda med andra ord......Sherin frågade om jag ville ta med mig något hem för annars skulle det slängas så det blev,
5 mackor
5 olika bullar
4 limpor
2 bulllängder
Healthyhealthyhealthy! Tro nu inte att jag tog med allt hem, utan jag och Sherin cyklade förbi min mormor och dumpade allt där. Gissa om hon blev glad? haha. Dagens goda igen. Och nu ska jag dammsuga mitt rum, vad betyder det? Tre goda på en dag.
Jag känner mig så glad.Wonderful!

Nu ska jag som sagt dammsuga, :) pusselipuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte dåligt!

Anonym sa...

ofta man INTE tar med allt hem, nu blev man lite besviken..!