söndag 23 mars 2008

Söndag

Ojojoj, vilken natt jag har haft...
Klockan var 01:00 på natten då jag vaknade av att min mamma grät och sa mitt namn. Jag fattade direkt att det var ett gallstensanfall. Som ni vet är vi ju på Hamburgö och förbindelserna med ambulanser är inte dom bästa här..Jag gick upp och knackade på dörren till min mosters rum, då säger hennes man "vem är det"? Hahha, jag ba "det är mickis, ni måste komma mamma har jätte ont. Då springer min moster upp och går till min mamma. Dom ringde något nummer (inte ambulansen) som berättade att dom kunde skicka en helekopter men mamma vägrade. Mamma hyperventilerade och jag var verkligen skit trött så jag klämmer ur mig "mamma, kan du inte vara lite tyst det är as störande". Fy fan va elak jag är :D Tydligen somnade jag och vaknade nu och nu mår mamma bra. Skönt det. Hoppas det inte händer igen för det känndes konstigt att se sin mamma så dålig. Jaja skit samma : D
Hur mår ni denna söndag? Jag mår bra och det är superfint väder här ute på hamburgsund. Allt är perfekt, men det är lite för kallt tycker jag. Jag längtar till sommaren just nu faktist, tur att det inte är så lång tid kvar.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi åka och shoppa i Grebbestad enligt mig.
Take care, puss =)

Inga kommentarer: